Search Results

Search results 1-20 of 21.

• BLESS JAPON

snoopy241068 - - General Discussion

Bonjour à tous, j'aimerais savoir comment le télécharger pour télécharger le jeu japonais et quand sera disponible sur le site Pmang japan. Parce que quand je vais au site, il me marque un site en attente. Merci pour votre réponse. PS: Pouvez-vous me dire comment le faire pour télécharger une blessure en coréen, j'ai un compte et je ne peux pas le télécharger. JE VOUS REMERCIE

• BLESS JAPON

snoopy241068 - - Questions and Answers

Merci de vous avoir répondu que vous savez comment il est fait pour créer un compte japonais pour la blessure du jeu parce que j'essaie de télécharger la version coréenne, mais cela ne veut pas être téléchargé (il n'y a rien dans le fichier) Merci de m'aider J'ai eu la version russe et j'étais au niveau 40 et ça m'ennuie de ne pas pouvoir la jouer

• BLESS JAPON

Hello, I would like to know how to register and download the Japanese version of the game online. THANK YOU

• patch english

Bonjour, qu'entendez-vous patcher le jeu après l' avoir installé parce que je dois télécharger le patch 2 , le premier ne fonctionne pas et le seul manuel , je dois le désespoir et défini sur le site indique que vous marquez à moi, mais quand je lance le néant de jeu est traduit en tout anglais est encore en russe et je l' ai suivi les instructions du site à la lettre. Pouvez - vous me dire si pour vous cela fonctionne et comment vous avez fait. MERCIbless-source.com/forum/index.p…3a200b242f740c…

• Patch anglais

Hello, thank you for making this tuto is really great here is my problem I have the patch in English for the Russian version I did everything you said but when I launch my game it is always in Russian and Not in English can you tell me how to do THANKS

• quete

Merci pour la réponse que je voulais savoir si vous savez comment un mais le patch anglais pour la version russe STP grâce

• quete

Hello, I would like to ask you I am blocking in a blue queue of the game online wound on the 2nd building, it is a big staircase in a city keep by 2 guards do you know how to do please help me THANKS

• GAMES COREEN

Hello, here is my problem it but impossible to download the online game wound Korean version. I downloaded the game on the official website, I have an account checked and when I execute the client it marks me that it misses me full of files and when I go on my browser to launch the game it marks me a message d Odd error. Can you help me please thanksbless-source.com/forum/index.p…3a200b242f740c02dd7e4b9b9bless-source.com/forum/index.p…3a200b242f740c02dd7e4b9b9

• games

Thank you for having replied but here is my problem I download the game via the official website and when I run it it marks me that I miss the files and when I launch the game via the site it marks me this. Can you help me THANKS

• Hello, here is my problem I download the game online on the Korean official website, the game installs but when I go in my folder and I click on the application wound this mark me you miss files and impossible to download, Have the game. Can you help me please thanks

• Thank you to have answered yes I have a Pmang certified account that I bought, I download the game on the official website of bless online and I play with the Korean version but I had a problem with my pc And I have an update and now I can no longer download it mark me the error I put in screenshot, before I had the game and it works very well. I download it via internet explorer and when I run it it does not want to get caught. I also have the Russian version and I installed it the first time a…

• GAME

bless-source.com/forum/index.p…3a200b242f740c02dd7e4b9b9Hello, here is my problem it but impossible to download the Korean version of the game wound online I have a certfié account I download the 2 clients I excited and here is the error that its me mark. Can you help me please thanks

• GAMES RUSSE

thank you for answering me can you tell me when will start the 2nd beta and you know how the English patch is installed for the Russian version because when I Excecute it does not work. Thanks to you

• GAMES RUSSE

[fn] [fn] [/ fn] [/ fn] Bonjour, voici mon problème je l' ai acheté l' un des fondateurs de pack pour la version russe et depuis lundi, 10/07/2016 je ne peux pas jouer ça va me marquer message. :amour: :amour: :amour: :amour: :amour: bless-source.com/forum/index.p…3a200b242f740c02dd7e4b9b9 Pouvez-vous me dire vous remercie aiderSVP

• PATCH ANGLAIS

Hello, Can you tell me when there will be an English patch for the online game because bless those I tried on formica or discord does not. Thank you

• version russe

Hello, I bought the Russian version of the game online via bless pack founder beta should start in October and I want to know if it will have an English patch for the Russian version. THANK YOU

• JEU BLOQUER

play the game injured yesterday and I got a message that my withdraw the game. This morning I wanted conecter me to play and I can no longer have this brand me an error message in Korean. help me please

• PETS

Bonjour, merci pour la réponse, je réussi à avoir mes familliers et mes chevaux, mais pouvez-vous me dire si familliers se battent avec nous parce que mon famillier et à 1 et non pas le niveau et ne pas attaquer se déplace (il est un raton laveur). Merci beaucoup

• PETS

Hello everyone, I want to know how do you invoke her first familliers, I got a horse and a raccoon but when I want to invoke them I miss something in the image of desous famillier can you tell me how to please

• GAMES

snoopy241068 - - Introduction

Hello, I want to know if you have the same problem as me, when I connect it to the game injured but at least 10 minutes before arriving at the homepage of the character. I would like to know if using the VPN to play the game because I tried with the VPN without the VPN that does not change the game and also slow in coming. When you play the game do you have any slowdown issues for me yes and that's riled. Can you tell me if there is something to do for the slowdown of the game. THANK YOU

Peria Chronicles