Dashboard

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

[GER] Dark Ravens [PvX | Semi - Progress][Discord]

1

Lupus

Flugmounts

3

Altaras

MMOExaminer interviewed Aeria Games about Bless

3

Altaras

Game stuck at title screen

2

Altaras

Legion " Veritas" [ Deutschsprachige Gilde] sucht noch Mitstreiter für den EU release !

3

Kahn

Recent Activities

• Lupus -

Replied to the thread [GER] Dark Ravens [PvX | Semi - Progress][Discord].

Wir suchen weiterhin für die kommende EU-Version. Für weitere Fragen zur Gilde stehe ich gerne zur Verfügung. Gruß Lupus
  • Altaras -

Replied to the thread Flugmounts.

Also: Permanent gibt es (noch) keine. Zeitweise kann man welche erhalten durch: 1. Events (Weihnachten: >Rudolph<; und zukünftig sicher mehr) 2. Random Drop vom Worldboss. Erscheint dann statt Materialen/Runen im Postfach. Gibts für 7 Tage 3. Im…
  • Altaras -

Replied to the thread MMOExaminer interviewed Aeria Games about Bless.

Well, im kinda get used to the russians. Got a guild, the game works, english patch, nice people. Maybe i dont even switch when it comes to EU
  • Altaras -

Replied to the thread Game stuck at title screen.

Yea, just as he said. There is nothing wrong, this just happens sometimes. If it doesn't work. Restart PC and try launching the game.
  • Dic -

Liked ClownDeity’s post in the thread BLESS RU New Content English Patch.

Like (Post)
    Hello Everyone :) I try to translate last content to English [Fast]. (i used google translate mostly) ^^ Special thanks to Pand_ich. He helped me with translate ^^. I used BlessTranslateTool couple times. It saved me ^^. Thanks to editor of
  • xDrac -

Now follows Larek.

Follow
  • Hi, mein Interesse an dieser Gilde hier ist aufgrund nicht vorhandener Rückmeldung nicht mehr vorhanden. Viel Erfolg euch.
  • BaFeBOH.png uhgXARe.png IX Kohorta powstała 9 kwietnia 2008 roku na krótko przed zapowiedzianą premierą „Age of Conan: Hyborian Adventures” z myślą wyłącznie o jednej grze. Z biegiem czasu okazało się jednak, że przekształciliśmy się w
  • Miz -

Replied to the thread HELLO Bless-source from Miami! I am Ben.

Quote from Benjamin Ko: “Hey I am glad to meet you too! I am regular Rainbow Six siege player atm :P I am 26, working studying and playing. Tactial FPS attracts me more. I am also trying to get Overwatch this weekend. Hope to see you there too :P ” Sure…
  • Lauch -

Replied to the thread Flugmounts.

Na im RVR sind sie mehr als grottig aber in der Openworld ja kagge für den der keins hat ^^ War wohl bissel ungenau meinte Drachen .. nicht diese Bimmel Bahn von Rudolph ^^ Einmal halt diesen 7 Tage Eierkopfdrachen und dann hab ich halt mehrere Spieler mit…
Peria Chronicles